#PUZZLE

Hej Skarby! Wracam do Was po bardzo,bardzo długiej przerwie.Kilka wręcz wspaniałych rzeczy wydarzyło się przez ten czas. Mianowicie zaczęłam pracę nad kolejnymi tekstami do moich nowych piosenek ( oczywiście napisanych przeze mnie xd). Jak na razie skończyłam prawie dwa utwory ,,Nie przestawaj wierzyć'' i ,,Nowy dzień'',które będę nagrywać od września w studiu wraz z piosenkami,które zdąrzyliście poznać czyli ,,Nie bój się swoich marzeń'' i ,,Możesz być kim tylko chcesz''. Obecnie czekam na melodię do ,,Możesz być kim tylko chcesz'' od kompozytora,z którym zaczęłam współpracować.Mam nadzieję,że spodobają się Wam te piosenki. Nad tekstami pracowałam prawie rok a nad tekstem do piosenek,które niedługo będę kończyć,pracuję około 3 miesięcy.Wiem,że większość z Was uważa,że jestem tzw. ''beztalenciem'',nie umiem śpiewać,mam beznadziejnego bloga itp. ale mnie to już niezbyt rusza. Wiem,że tworzę piosenki całym sercem. Niektórzy na pewno zorientują się o co chodzi w tych utworach,a dla niektórych będzie to kolejny powód dla którego mogą się ze mnie ponabijać i hejtować. Od września zacznę również nagrania singla ,,Szansa'' do której będzie nagrany teledysk (w jednym z Inowrocławskich hoteli,jak i samym mieście) oraz singiel ,,Rany Cięte'' do którego też będzie nagrywany teledysk.To będzie trochę trudne wyzwanie,bo to będzie mój pierwszy teledysk ale dam z siebie wszystko,z resztą jak zawsze :) Nie potrząsając już tematu nagrywania i tworzenia piosenek,mam ciekawszą wiadomość :) 5 sierpnia wybrałam się z koleżankami do Żnina na koncert Honoraty Skarbek HONEY :) Z koncertu wróciłam ze zdjęciem z Honoratką,z kolejnym autografem,i z najnowszą płytą PUZZLE,którą wygrałam w przedkoncertowym konkursie zorganizowanym przez radio RMF.FM. Był to quiz o Honey i trzeba było odpowiedzieć na kilka pytań :) Jak zwykle mam szczęście,bo zdobyłam najwięcej punktów :) Koncert rozpoczął się utworem ,,Damy radę'', kończąc na ,,Insomnia'' :) Do dzisiaj nie mogę w to uwierzyć :) Na stronie radia RMF.FM możecie zobaczyć zdjęcia z koncertu oraz filmiki jak Honorata: łowi ryby,jeździ na rowerku wodnym i rozpala ognisko xd Teraz pokażę Wam kilka zdjęć z koncertu:


                                         
                                           
                                             
                                             
                                                                                                   
                                                           
                                                           
                                                         
                                       
                                                                                             
                                                         
                                                       
                                       





To na tyle wspomnień :) POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :)

Buziaki:*

BELLA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger