'W'INNA??

Hej Kochani! Jak Wam mija 3 tydzień szkoły? Mam nadzieję,że jest wszystko dobrze :) Nie wracając już do tematu szkoły,to ostatnio w czwartek byłam w studiu nagrać kilka nowych coverów i zastanawiam się nad nagraniem amatorskiej płyty,na której znajdą się tylko moje autorskie utwory ale to jeszcze pewnie przyjdzie na to czas :) 11 i 12 września w mojej miejscowości odbyły się Dni Barcina,na których wystąpili m.in. Arek Kopaczewski,zespół Model-MT,MIG,Agnieszka Twardowska (uczestniczka The Voice Of  Poland), zespół D-Tonacja oraz gwiazda wieczoru-EWA FARNA :) Według mnie koncert był bardzo udany :) Koncert Ewy rozpoczął się piosenką ,,Wyrwij się'',a zakończył się utworem ,,Bez łez''. Od zawsze wiedziałam,że Ewka ma wielki talent ale na żywo zaśpiewała wprost fantastycznie :) Udało mi się zrobić zdjęcie z saksofonistką z zespołu MIG oraz Ewą Farną,no i udało mi się zdobyć ich autografy oraz autograf Arka :) Przygotowałam dla Was zdjęcia z koncertu:











To na tyle :) Życzę Wszystkim miłych i spokojnych snów :) Dobranoc Skarby :*
Pozdrawiam :)

Olivia <3 p="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger