SŁUCHAJ SERCA!

Cześć Skarby! Jak tam po zakończeniu roku? Teraz mamy wakacje,chociaż ich nie czuje. Dzień jak co dzień.Przeszkadza tylko mi ten deszcz.Ale niedługo pogoda się poprawi :) Macie już plany na wakacje,czy to będzie raczej spontaniczne? :) Od września idę do technikum,nie wiem jak będzie.Trochę się stresuje: nowa szkoła,nowi nauczyciele i nowi znajomi,chociaż zapowiada się bardzo ciekawie :) Dobrze nie będę Was przynudzać :) Mam dla Was niespodziankę :) Przygotowałam wywiad,który przeprowadziłam z PATTY czyli Patrycją Dłutkiewicz. A jeśli ktoś nie wie,kim jest Patrycja to....

W skrócie:
Patrycja Patty Dłutkiewicz to 21 letnia wokalistka pochodząca z Łodzi. Autorka i kompozytorka tekstów. Jako dziewczynka śpiewała w chórze kościelnym. Patrycja Patty Dłutkiewicz jest poetką i w wolnych chwilach pisze wiersze. Kariera muzyczna młodej Łodzianki zaczęła się gdy zraniona przez chłopaka postanowiła napisać piosenkę, którą zamieściła w serwisie Youtube.


A to jest kilka piosenek PATTY:





Teraz przejdę do wywiadu:



1.Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze ?

P:Zdrowie i rodzina.

2.Jak ludzie odbierają twój sukces ?

P:Różnie, od nienawiści aż po akceptację.

3.Co meczy Cię w sławie ? 

P:Nic mnie nie męczy bo lubię to co robię.
4.Czy męczą Cię paparazii ?

P:Nie męczą.
5.Co cenisz w ludziach ?

P:Szczerość.
6.Czy po twoim debiucie było ciężko odnaleźć Ci się w świecie show biznesu ?

P:Było, ale tylko przez chwilę, teraz już jest dobrze.
7.Jak radzisz sobie z krytyką ?

P:Mam to gdzieś.
8.Czy stresujesz się przed występami?

P:Tak.
9.Kiedy wydasz nowa płytę ?

P:Nie wiem ;)

10.Jakich idoli miałaś w dzieciństwie?i za co ich ceniłaś?

P:Od dziecka kocham Beyonce, za talent, osobowość i wrażliwość oraz za demona na scenie.

11.O czym marzyłaś będąc małą dziewczynką?

P: O byciu tym kim jestem teraz .

12..Jaki moment Twojego życia był najszczęśliwszym momentem jaki sobie wyobrażasz?

P:Podpisanie kontraktu.

13.Czy lubisz muzykę,jaką śpiewasz?

P:Lubię.

14.Co robisz oprócz śpiewania?

P:Żyję ;)

15.Na pewno nieraz miałaś okazję poznać sławne osoby.Były one normalne,takie naturalne,czy gwiazdorzyły??

P:Różnie.


To na tyle. Mam nadzieję,że wywiad Wam się spodobał :) Jeśli tak,to postaram się za jakiś czas dodać kolejny wywiad,ale musicie mi pomóc wybrać jakąś sławną osobę ;)


POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :)

Buziaczki :*

BELLA :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger