POPŁYNIEMY DALEKO

Hej Skarby! Jak Wam mijają ostatnie tygodnie szkoły? Może macie już jakieś plany na wakacje? :) Nie pisałam nic na blogu przez bardzo długi okres czasu no i muszę to nadrobić :) Przez ten czas zdążyłam nagrać kilka coverów w studiu nagraniowym w Inowrocławiu. Są utwory to m.in:

1.Patty-Mów co chcesz
2.Patrycja Markowska-Jeszcze raz
3.Miley Cyrus-Wrecking ball
4.Ewa Bem-Moje serce to jest muzyk
5.Gosia Andrzejewicz-Nieśmiały chłopak

Tu jest filmik z youtube,na którym śpiewam te piosenki:


Jeśli chodzi o covery,które nagrałam,mogę powiedzieć,że nie wyszło idealnie. Trochę nie wyszło mi w refrenie do ,,Wrecking ball''. Ale wiem,że nawet najlepszym się zdarza i wiem,że następnym razem będzie o wiele,wiele lepiej :) Nie wracając już do piosenek,chcę podziękować Aleksandrze Dąbrowskiej z zespołu SHINE za  zdjęcie z autografem oraz Alexandrze Jabłonce i Alexandra Jabłonka OFC za zdjęcie z autografem i płytę POPŁYNIEMY DALEKO :)









W przyszłym tygodniu prawdopodobnie będę nagrywać kolejne piosenki w studiu,więc nie mogę się już doczekać :) Muszę wybrać piosenki,które będę nagrywać. Może macie jakieś propozycje? :)
To na tyle. POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :)

Buziaki:*
BELLA :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger