UNIVERSO

Hej Skarby! Na szczęście już jest po testach gimnazjalnych,teraz tylko możemy czekać na wyniki. Już dawno zdąrzyłam udostępnić na moim fanpagu piosenkę,którą nagrałam w piątek przed świętami. Tekst do tej piosenki możecie również znaleźć na tekstowo.pl. Teraz pracuję nad nagraniem kolejnych piosenek. W końcu będziecie mogli usłyszeć piosenki mojego autorstwa. Kilka dni temu skończyłam pisać kolejny tekst piosenki i na pewno ją niedługo usłyszycie :) Mam nadzieję,że Wam się spodoba. W niedzielę udało mi się również pojechać do Bydgoszczy,do Hotelu CITY na precasting do programu Mam Talent. 8 maja też będę w Bydgoszczy,bo jadę na spotkanie z bardzo sympatycznym menadżerem. Myślę,że dobrze będzie nam się współpracowało. Mam również nadzieję,że w maju uda mi się udostępnić dane na temat moich występów z zespołem,który supportował z zespołem ENEJ. Jestem na prawdę szczęśliwa. Jednak marzenia się spełniają! Wiem,że teraz o wiele,wiele więcej osób będzie mnie krytykowało i hejtowało ale najważniejsze,że robię to,co kocham. Zawsze znajdą się osoby,którym nie będzie się podobało to,co robię (śpiewanie) i jestem tego świadoma. Hejterzy byli,są i będą. Najważniejsze,że mam przy sobie tych,którzy mnie lubią oraz kochają i wspierają mnie przez cały czas.Teraz muszę bardziej skupić się na muzyce,śpiewie i tworzeniu nowych piosenek. Dzisiaj mam dla Was,to znaczy dla tych,którzy nie mieli okazji posłuchać przygotowałam moją piosenkę :) Liczę na wyrozumiałość i komentarze :) Wiem,że zdjęcia na filmiku są stare ale liczy się piosenka :)
To na tyle. Jutro postaram się dodać kolejny post :)
Pozdrawiam Wszystkich!
Buziaki :*
BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger