TIMBER:)

Cześć Kochani! Dzisiejszy dzień minął mi bardzo dobrze nie licząc tego,że gardło mnie boli i za bardzo nie mogę śpiewać:( Ale mam nadzieję ,że mi się polepszy.Ciesze się bardzo ,że już niedługo będzie w mojej szkole konkurs piosenki obcojęzycznej o miłości.Bardzo czekałam na niego:)Zaśpiewam na nim piosenkę pt.,,My Heart  Will Go On'' z filmu ,,Titanic''. W końcu miałam okazję ,żeby napisać moją kolejną piosenkę:)Dodam ją przy okazji:)W szkole jak codziennie nauka i jeszcze raz nauka. Zmienili nam plan lekcji i wydaję mi się ,że zmienili go na gorszy.Ale co zrobić.Trzeba jakoś wytrzymać.W tą sobotę idę do mojej przyjaciółki świętować dzień singla ,który był 15 lutego ale niestety wtedy nie mogłam do niej przyjść.Mam nadzieję ,że to nadrobię:)Potem idę z moją drugą przyjaciółką się przejść i porobić sobie kilka zdjęć na bloga.Mam na dzisiaj kilka zdjęć, które zrobiłam sobie z moją przyjaciółką Pauliną, zanim pojechałam na obóz:)Dziękuję Wszystkim za pytania ,które zadajecie mi na Ask.fm. Cieszę się bardzo ,bo to znaczy ,że interesuje Was to co dotyczy mnie:)Na wiosnę mam już w planach jechać na kolejny casting i prawdopodobnie do Poznania:)I możliwe ,że tam spotkam moich znajomych z obozu:)Resztę napiszę Wam jutro.A to obiecane zdjęcia:




To na tyle.POZDRAWIAM WSZYSTKICH:)
Buziaki:*
Bella:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger