No I Po Obozie :(

Cześć Kochani! Dzisiaj właśnie przyjechałam z obozu z Witkowa.Przez tydzień, który tam spędziłam bardzo przyzwyczaiłam się do osób, które tam poznałam.Jestem szczęśliwa, że spotkałam tam też osoby, które zdążyłam poznać wcześniej:)Na tym obozie było mnóstwo miłych, ciekawych, sympatycznych i bardzo kreatywnych ludzi.Przez ten tydzień miałam też okazje uczęszczać na zajęciach z panią Eweliną i panem Marcinem.Dowiedziałam się na nich tego, czego chcę w życiu.Przypomniałam sobie moje własne marzenia oraz osiągnięcia.Dowiedziałam się też tego, co myślą o mnie inne osoby (ale oczywiście miłe rzeczy).Miło było usłyszeć takie słowa, ponieważ jeszcze nigdy tak się nie oceniałam.Cieszy mnie jeszcze to, że mogłam śpiewać osobom, którym mój śpiew bardzo się podoba i to było bardzo fajne uczucie.Na tym obozie nauczyłam się wierzyć  w własne możliwości oraz nauczyłam się kochać siebie za to, jaka jestem.Nie musiałam tam udawać kogoś kim nie jestem.Po prostu byłam sobą , i właśnie to spodobało się osobom, które poznałam:)Miałam też okazję pograć w kręgle:)Muszę się przyznać ,że nawet dobrze mi szło:)Na dyskotekach ,które tam mieliśmy bardzo dobrze mi się tańczyło:)Były bardzo fajne piosenki.Chcę podziękować osobom , z którymi byłam na obozie w Witkowie za bardzo ważne rozmowy oraz za wygłupy i za śmiechy:)Bardzo za Wami tęsknię i bardzo Was Kocham:*Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy:)Chociaż bardzo bym tego chciała.Jesteście najlepszymi osobami ,które miałam okazję kiedykolwiek poznać:)To na tyle.Pokażę Wam zdjęcie moich kochanych Skarbów:):*Oto one:
                                         
                                             
                                         
                                         

Następny post dodam wkrótce:)
Pozdrawiam Wszystkich z obozu z Witkowa oraz tych ,którzy odwiedzają mojego bloga:)
Buziaki:*
Bella:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger