NEW CLASSIC

Cześć Kochani! Co u Was słychać? Długo nic nie pisałam i właśnie to mnie martwiło.Chciałam wziąść i coś napisać na blogu ale nie miałam kiedy. Co chwile jakieś występy albo byłam chora. Ale w końcu mam już to za sobą, jak na razie:) Najgorsze co mnie spotkało to odwołanie występu do którego przygotowywałam się 2 miesiące.Wszystko było dobrze ale w dzień tego występu straciłam całkowicie głos:( Ale musiałam wystąpić tylko w jednym przedstawieniu.Na szczęście Pan Rysiu, który zajmował się całym sprzętem pod głosił muzykę i nie było mnie prawie słuchać. Wiem może to dziwnie brzmi ale się bardzo z tego cieszę:)
Casting do Programu Mam Talent też mam za sobą:)Spotkałam tam mnóstwo wspaniałych i utalentowanych ludzi,co mnie ucieszyło:)Kilka razy miałam okazję się z nimi spotkać:)Mam nadzieję, że nasza znajomość przetrwa:)Śpiewałam piosenkę Marty Bijan ,,Ciemno''.Zapomniałam tekstu ale na szczęście przed moim przesłuchaniem:) I dobrze, że tą piosenkę miałam na telefonie:)Najbardziej cieszę się z tego, że w ten piątek jadę ze szkołą na wycieczkę do Berlina:) Uwielbiam Niemcy:) I cieszę się ,że będę mogła je zwiedzić:) Jedziemy tam o godz.05:00 a wracamy o 23:00:)
                                                     
                                                       
                                             
                                                       
                                                     
                                                           
                                                                                                         


To na tyle:) Pozdrawiam wszystkich:)Do zobaczenia:)
Buziaki:*
Bella:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger