Hoy Samos Mas

Cześć Kochani!:)Dzisiejszy dzień jest jak na razie po mojej myśli:)Chociaż pogoda się nie zmienia i cały czas jest zimno i pada deszcz:( Ale mam nadzieję ,że jeszcze się ta pogoda polepszy:)Ale dzisiejsze zajęcia wokalne poprawiły mi humor:)Pośpiewaliśmy kilka fajnych piosenek:)i na środę muszę przygotować piosenki dla siebie.Myślałam coś o piosence w klimatach muzyki rockowej ale zmieniłam zdanie i pójdę w popowe brzmienia:)Tylko trzeba jeszcze poćwiczyć:)W tą sobotę byłam w Gnieźnie na spotkaniu młodzieżowym i w październiku też wybieram się do Gniezna:)Było po prostu super.Spotkałam tak mojego kochanego kuzyna Damiana:)I poznałam tam  dużo fajnych ludzi ,co mnie bardzo cieszy:)Mam nadzieję ,że kontakt nam się nie urwie.W następnym poście dodam kilka piosenek napisanych prze zemnie.Na pewno Wam się spodobają chociaż prawie wszystkie moje piosenki są o miłości.Nie będę Was przynudzać, dlatego przygotowałam dla Was kilka piosenek, które w ostatnim czasie bardzo wpadły mi w ucho :)

To na tyle.Życzę Wam miłego dnia:)POZDRAWIAM WSZYSTKICH!:)
Buziaczki:*
Bella:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger