Nowy rok, nowe możliwości!

Hej Kochani! :) Kilka dni temu przywitaliśmy rok 2018 i mam nadzieję, że okaże się lepszy od poprzedniego. Nowy rok zaczęłam pozytywnie :) Filmik, który zgłosiłam do nowego programu talent show ,,Zostań gwiazdą'' został wyemitowany 4 stycznia w telewizji Tele5. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ nie spodziewałam się tego, że ten filmik ukaże się w telewizji. Pomijając temat programu...
Długo nie pisałam nic na blogu (ostatni post dodałam chyba we wrześniu) i wiem, że praktycznie za każdym razem pisałam, że postaram się bardziej systematycznie dodawać nowe posty ale zawsze kończyło się tak samo. Tym razem będzie inaczej, ponieważ jednym z moich postanowień noworocznych jest dodawanie na bieżąco nowych postów na blogu :D Dużo zmieniło się przez te kilka miesięcy... zmienił mi się skład zespołu ale na szczęście udało mi się poszukać nowych, utalentowanych muzyków :) Mamy już gotowe dwie autorskie piosenki (jedna w języku polskim, a druga w języku angielskim) więcej szczegółów na razie nie podam, ponieważ 27 stycznia zagram z zespołem koncert w bydgoskim klubie ''Wiatrakowa'' i tam będziecie mogli na żywo posłuchać naszych autorskich kawałków :) Więc jeśli ktoś jest z Bydgoszczy lub okolic to serdecznie zapraszam :) Na chwilę obecną nie znam godziny naszego koncertu, więc jak czegoś się dowiem, to będę Was informować na bieżąco :) 30 grudnia miałam kolejną sesję zdjęciową w Bydgoszczy i kilka dni temu mogłam zobaczyć efekty końcowe sesji. Przygotowałam dla Was kilka zdjęć:







Mam nadzieję, że spodobały Wam się zdjęcia tak bardzo jak mi :) W następnym poście napiszę o tym, co jeszcze ciekawego wydarzyło się przez czas mojej nieobecności :)

Pozdrawiam,
Olivia :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger