Krótka relacja z pobytu w programie ,,Koło Fortuny''

Hej Kochani! :) W dzisiejszym poście opowiem trochę bardziej szczegółowo o tym, co wydarzyło podczas mojej nieobecności. Pod koniec listopada miałam okazję zobaczyć jak ''od kuchni'' wygląda nagrywanie programu telewizyjnego ,,Koło Fortuny'' i jestem na prawdę miło zaskoczona, ponieważ producenci, prowadzący ( Rafał Brzozowski i Izabella Krzan) , oraz osoby znajdujące się na widowni były bardzo sympatyczne i była świetna atmosfera na planie. Praktycznie cały dzień spędziliśmy w ATM Studio w Warszawie. Było na prawdę fajnie ale po tylu godzinach nagrań byłam strasznie wyczerpana. Spałam trochę podczas drogi powrotnej :D Odcinki, w których miałam okazję wystąpić powinny jakoś niedługo zostać wyemitowane w telewizji i mam nadzieję, że gdzieś się w kadrze załapałam :D Przebywanie na planie tego programu jest jednym z najlepszych moich doświadczeń. Mam nadzieję, że w przyszłości jeszcze nie raz będę miała okazję przebywać na planie w tego typu programach. Mam dwa zdjęcia ze studia ATM, jedno z Rafałem Brzozowskim oraz jedno z Markiem Ulmanem ( serialowy Gabriel w 19+ ) :



14 stycznia będę miała przyjemność wystąpić w Barcinie z okazji 26 Finału WOŚP. Tym razem wystąpię niestety bez zespołu ale mam nadzieję, że pomimo tego i tak spodoba się Wam mój występ. Wszystko zaczyna się o godz. 16:00 na Hali Widowiskowo- Sportowej w Barcinie, a mój występ zaczyna się o godz. 17:20, więc zapraszam wszystkich bardzo serdecznie! :) To na tyle! :) 

Pozdrawiam! :)
Olivia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger