SESJA :D

Hej Kochani! :) Już niestety skończyły się wakacje, a zaczął się nowy rok szkolny... Trudno będzie mi znów przyzwyczaić się do wczesnego wstawania i do tej rutyny. W tym roku szkolnym czeka mnie baaardzo dużo pracy oraz zajęć. Poza szkołą będę również nadal pracować, co bardzo mnie cieszy, bo będę mogła nadal na siebie zarabiać :)  najbardziej zastanawiam się, czy uda mi się to wszystko ze sobą pogodzić ale mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle :D Pomijając temat szkoły... nie mogę doczekać się próby z zespołem, bo na prawdę baaaardzo stęskniłam się za graniem z chłopakami :) Czeka nas też mnóstwo pracy nad autorskim materiałem, oraz repertuarem na najbliższe koncerty (o których będę Was informować na bieżąco). W poprzednim poście pisałam o sesji zdjęciowej z nowym fotografem - Markiem Koterasem. Sesja według mnie jest baaaardzo udana i podobają mi się efekty końcowe naszej współpracy. Marek jest mega pozytywną osobą, oraz bardzo profesjonalnym fotografem, dlatego mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda nam się razem współpracować :) Nie będę was już przynudzać, dlatego pokażę wam zdjęcia z ostatniej sesji :D

















To na tyle :) Już niebawem kolejny post :) 

Buziaki :*

Olivia <3 div="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger