Coraz bliżej... WAKACJE!

Hej Kochani! Jutro już zakończenie roku szkolnego! :) Od kilku miesięcy z niecierpliwością odliczałam dni do wakacji.  Było trochę ciężko ale na szczęście dałam radę :) 19 czerwca miałam egzamin zawodowy (teoria) i też udało mi się go zaliczyć :) Bardzo się stresowałam ale jak widać, niepotrzebnie :) Mam nadzieję, że moi znajomi ( i nie tylko), którzy również wtedy mieli egzamin także go zaliczyli ;) Teraz został tylko egzamin praktyczny 27 czerwca i potem mogę zacząć wakacje :) Przez długi czas mnie tutaj nie było ale Ci, którzy obserwują mnie na różnych social media tj. facebook, czy instagram mogli być cały czas na bieżąco ;) Udało mi się wreszcie wybrać na koncert Dody do Mogilna i muszę przyznać, że byłam pod ogromnym wrażeniem zarówno całego show, jak i wokalu Doroty. Ona ma na prawdę świetny głos! Dziękuję bardzo za te emocje towarzyszące mi podczas koncertu! Byłam bardzo zaskoczona tym, że w tłumie fanów Dody zobaczyłam Wojtka Sobczaka. Większość z Was pewnie kojarzy go z programu MAM TALENT. Wojtek to na prawdę mega pozytywny człowiek ;) dlatego mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy mieli okazję się spotkać :)


Wybrałam się również jakiś czas temu na koncert Roberta Janowskiego. Gdy tylko Robert zaczął śpiewać to pojawiły się ciarki na całym moim ciele. Na żywo brzmi to o wiele lepiej, niż w telewizji. Z początku trochę sceptycznie podeszłam do tematu, wybrania się na jego koncert, bo niestety nie są to moje klimaty ale niczego nie żałuję, bo było fantastycznie! :) Gościem specjalnym na koncercie Roberta był William Prestigiacomo - uczestnik 6 edycji programu The Voice Of Poland. William to również bardzo pozytywny człowiek, o anielskim głosie. Bardzo spodobał mi się jego koncert, a jego głos od samego początku mnie zahipnotyzował.



Kolejny koncert na który się wybiorę odbędzie się 24 października w Warszawie i będzie to koncert jednego z moich ulubionych zespołów - Three Days Grace. Zrobiłam sobie taki mały prezent urodzinowy :D Zmieniając trochę temat... Przygotowałam dla Was zdjęcia z poprzedniej sesji. Pewnie już większość osób je widziało np. na instagramie ale nie wszyscy posiadają tam konto, więc potanowiłam je udostępnić również na blogu :)








W kolejnym poście podam informacje na temat mojego najbliższego koncertu oraz informacje na temat teledysku, który już prawdopodobnie będziemy nagrywać w przyszłym tygodniu :)

Pozdrawiam :)
Buziaki :*

Bella <3 p="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger