TĘTNO

Hej Kochani! Przez długi czas nie dodałam żadnego nowego postu na blogu, za co bardzo przepraszam ale na prawdę nie miałam zbytnio na to czasu. Zdarza mi się to niestety dość często ale mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości ;) . Przez czas mojej nieobecności dużo pozytywnych rzeczy się wydarzyło, jak i też mniej pozytywnych. Nie lubię zbytnio rozmawiać o tym, co złego się wydarzyło, bo było, minęło. Nie chcę też niepotrzebnie zawracać sobie głowy negatywnymi wspomnieniami i emocjami, dlatego opowiem w skrócie o tym, co fajnego się wydarzyło :) Mam za sobą kolejną sesję zdjęciową w Bydgoszczy, która trochę różni się od pozostałych, ponieważ tym razem fotograf zaproponował, że wybierzemy się w plener :) Jestem zadowolona z efektów końcowych, z resztą jak zawsze :D W poniedziałek jadę znów na sesję ale tym razem będzie to sesja z innym fotografem ale również utalentowanym, co już niedługo sami będziecie mogli ocenić :) no i oczywiście, jest to bardzo pozytywna osoba, więc wiem że nie będzie nudno :) Postaram się ukazać siebie w nieco innej odsłonie :) Pomijając już temat sesji... Jestem bardzo szczęśliwa, bo w końcu mam pełen skład zespołu. Dużo się wydarzyło ale na szczęście najgorsze już za mną :) Od września bierzemy się z chłopakami za pracę nad autorskim materiałem, bo mamy już gotowe teksty, została tylko muzyka do ogarnięcia ale na prawdę nie mogę się doczekać. Wiem, że czeka nas mnóstwo pracy ale damy radę :D Poza tym efekty końcowe  będą powalające i w końcu będę mogła podzielić się z Wami autorskimi utworami :) Będę na bieżąco informować Was o naszych koncertach, jak i postępach w pracy nad materiałem. Nie bedę już przynudzać :D Dlatego ten post zakończę pokazaniem efektów z ostatniej sesji zdjęciowej :)









To na tyle :) Zachęcam do komentowania zdjęć z sesji :) Już niedługo kolejny post :) 

Pozdrawiam :)

Olivia :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger