SESJA ZDJĘCIOWA - BYDGOSZCZ

Witajcie Kochani!!! Ponad tydzień temu znów wybrałam się na sesję zdjęciową do Bydgoszczy i spędziłam tam niesamowite 7 godzin. Jestem pod wielkim wrażeniem efektów końcowych tej sesji, bo nie spodziewałam się, że te zdjęcia wyjdą aż tak fajnie :) Szczerze mówiąc bardzo polubiłam pozowanie do zdjęć i mam nadzieję, że już niebawem będziecie mieli okazję zobaczyć efekty następnych sesji :) Cieszę się, że mam okazję współpracować z tak sympatycznym i utalentowanym fotografem, jakim jest Marcin Zawada :) Mam nadzieję, że ta współpraca będzie długo trwać :) Oto efekty ostatniej sesji:










To już koniec zdjęć. W komentarzach możecie napisać, co o nich sądzicie ;) Pomijając temat zdjęć... W poprzednich postach pisałam Wam, że wraz z zespołem zagram 1 lipca na Dniach Barcina. Niestety nasz koncert został odwołany z powodu siły wyższej, jaką była niestety pogoda :(  Na prawdę szkoda, że nie udało nam się zagrać tego koncertu, bo długo się przygotowywaliśmy, żeby wyszło super. Niestety nie wszystko możemy przewidzieć. Postaram się już powoli załatwiać nam koncerty na wrzesień lub październik oraz na kolejne miesiące, więc jak będę znała jakiekolwiek szczegóły to będę pisać o tym na bieżąco. Tymczasem się z Wami żegnam, bo jutro muszę wstać wcześnie do pracy :D Pozdrawiam!!!

Buziaczki :*

Olivia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger