ALL MY LIFE

Hej Kochani! :) Wracam do Was po baaaaardzo długiej przerwie. Niestety nie miałam wcześniej czasu, żeby dodać jakikolwiek post na blogu ale spróbuję to wszystko opisać w skrócie. Mnóstwo pozytywnych rzeczy wydarzyło się przez ten czas. Ale jeśli chodzi o te najlepsze to wzięłam udział w precastingu do programu MAM TALENT. Niestety nie udało mi się przejść do kolejnego etapu, ale nie oznacza to tego, że przestanę jeździć na castingi :) bo jeszcze na niejeden casting pojadę ;) Drugim baaaardzo pozytywnym wydarzeniem był koncert z moim zespołem w Szubinie :) Szkoda tylko, że nie było aż tak dużo osób ale no cóż... ich strata :) Koncert uważam za udany, chociaż kilka dni przed koncertem miałam trochę problemy z gardłem i nie wyszło mi do końca tak jak planowałam. Ale jeśli chodzi o całokształt to jestem zadowolona :) Mam również dla Was kilka zdjęć z koncertu :) :






Teraz mogę oficjalnie zaprosić Was na koncert mojego zespołu ''ACTION SHARKS'' , który odbędzie się 1 lipca w Barcinie z okazji DNI BARCINA. Dokładnej godziny występu jeszcze nie znam ale w razie czego będę informować na bieżąco. 

To na tyle :) W jutrzejszym poście dodam zdjęcia z ostatniego wyjazdu z koleżanką do Inowrocławia oraz zdam relację z jutrzejszego konkursu wokalnego, w którym wezmę udział :)

Buziaki :*
BELLA :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger