SESJA ZDJĘCIOWA! :)

Hej Kochani! Dokładnie trzy dni temu (w sobotę) miałam okazję wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej w Bydgoszczy. Szczerze mówiąc to była moja pierwsza taka sesja i trochę się stresowałam ale jak się okazało, nie było czego się bać. Fotograf jest utalentowany, bardzo cierpliwy i oczywiście profesjonalnie podszedł do sesji. Dostałam mnóstwo cennych wskazówek, które na pewno przydadzą mi się podczas kolejnej sesji we wtorek :) Oficjalnie mogę poinformować, że zaczęłam współpracę z Marcinem Zawadą - fotografem z Bydgoszczy. Przygotowałam dla Was najlepsze zdjęcia z sobotniej sesji. W komentarzu możecie napisać, co sądzicie o zdjęciach ;)










To na tyle :) W kolejnym poście dodam zdjęcia z ostatniej sesji zdjęciowej z moją koleżanką.

Pozdrawiam :)
BELLA <3 p="">


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger