FEBRUARY

Hej Kochani! Pierwszy tydzień ferii już prawie za nami ale szczerze mówiąc wolałabym już iść do szkoły, bo przez te dwa tygodnie wolnego na pewno strasznie się rozleniwię i trudno mi będzie znów przyzwyczaić się do tej codziennej rutyny. No cóż, pomarzyć sobie mogę :) We feriach jest jednak kilka plusów. Mam więcej czasu, żeby skupić się na mojej autorskiej piosence, do której w najbliższym czasie będę nagrywać końcowe wokale. Małymi krokami załatwiam też sprawy związane z nagrywaniem teledysku do mojego pierwszego singla. Fakt, będę go nagrywać za kilka miesięcy ale wolę mieć już wszystko wcześniej załatwione. Na prawdę strasznie dużo roboty z tym jest. Muszę załatwić kosmetyczkę, fryzjera, agencję filmową, która nagra teledysk ( to akurat mam załatwione :) ), i najważniejsze - model, który zagra ze mną główną rolę w teledysku :) Nie będę Was zbytnio przynudzać, dlatego przygotowałam kilka zdjęć z dzisiejszej sesji ;) 














W kolejnym poście dodam resztę zdjęć i jeśli się uda podam również szczegóły dotyczące mojego teledysku :) To na tyle. Pozdrawiam! 

BUZIAKI :* :* :*
BELLA ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger