KOPIUJ-WKLEJ

Hej Kochani! Jeszcze tylko trzy dni i w końcu zaczynam ferie :) Już nie mogę się doczekać, chociaż  zbytnio nie będę odpoczywać. Tym razem czekają mnie pracowite ferie tzn. nauka, nauka i jeszcze raz NAUKA. W sumie mogło być gorzej :) Potem zaczyna się nowy semestr - czyli nowe możliwości. Postanowiłam,że w drugim semestrze dam z siebie o wiele więcej :) I jak na razie się tego będę trzymać :) W poprzednim poście pisałam o zdjęciach z sesji zdjęciowej... I dzisiaj je dla Was przygotowałam. Jestem z nich zadowolona, bo wyszło o wiele lepiej, niż przypuszczałam. Sami możecie je ocenić ;) :



















Tylko tyle mam zdjęć :) Pomijając temat... już od dzisiaj na moim kanale na YOUTUBE możecie przesłuchać mój najnowszy cover piosenki zespołu VIRGIN  ,,Kopiuj -wklej'' :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger