WOŚP-BARCIN 2017

Hej Kochani! Jakiś czas temu powitaliśmy nowy rok 2017. Mam nadzieję, że w tym roku wydarzy się o wiele więcej. 15 stycznia miałam przyjemność zagrać z moim zespołem koncert w Barcinie z okazji 25 Finału WOŚP. Jest to w sumie pierwszy koncert w całym składzie. I jak na pierwszy raz było bardzo dobrze ale na kolejnych koncertach będzie o wiele lepiej. Teraz z chłopakami będziemy pracować nad autorskimi kawałkami, więc czeka nas mnóstwo ciężkiej pracy. Ale wiem, że efekty końcowe będę niesamowite, bo w zespole mam bardzo utalentowanych muzyków i jestem im bardzo wdzięczna za to, że chcą ze mną współpracować :) Pomijając temat, mam  dla Was zdjęcia z koncertu:









































W jutrzejszym poście dodam zdjęcia z wczorajszej sesji zdjęciowej. To chyba tyle.
Pozdrawiam :)

Olivia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger