KRÓTKI WYWIAD Z CHŁOPAKAMI Z ZESPOŁU! :)

Hej! Długi weekend już się skończył. Od jutra znów zacznie się wstawanie o 05:00 rano...czego po prostu nie cierpię. Ale no cóż... jak mus to mus. I znów sprawdziany, kartkówki...Pomijając temat szkoły... Już niedługo na moim kanale na YouTube będziecie mogli przesłuchać mój kolejny cover . Dawno nic nie dodawałam,więc czas trochę to zmienić. Mam również nadzieję,że w najbliższym czasie uda mi się nagrać jakieś autorskie piosenki. A tak poza tym to przygotowałam również dla Was krótki wywiad z chłopakami z mojego zespołu,który przeprowadziła Monika Chołuj :) Oto on:


Pyt. 1
Od czego się to wszystko zaczęło, że postanowiłeś wstąpić do zespołu?
Seba: Olivia dodała mnie do znajomych i zaproponowała granie 😊.
Paweł: Bardzo prosto. Dołączyłem do grupy na FB i Olivia znalazła mnie i zaproponowała wspólne granie 😊.
Patryk: Zaczęło się trochę niespodziewanie. Mój przyjaciel był w sytuacji gdzie musiał rozpocząć poszukiwania basisty Swojego zespołu. Napisał do mnie, pogadaliśmy na ten temat i mimo żadnego doświadczenia z gitarą basową zostałem basistą.
Damian: Olivia napisała do mnie z propozycją niecnego układu, ja się zacząłem chwalić moimi piosenkami, ona wysłała piosenki odpowiadające stylu w jakim gramy. Od ponad pół roku nie byłem w zespole, więc potrzebowałem nowego, byłem gotowy na wejście w ten klimat i słowo się rzekło xD 😊.
Pyt. 2
Byłeś gdzieś na jakiś castingach?
Seba: Nigdzie 😊.
Paweł: Jakieś wieku temu byłem na przesłuchaniach w dwóch kapelach jako wokalista. Typowe castingi, to nie dla mnie, chociaż kusiło mnie iść do idola 😊.
Patryk: Nie, nie byłem 😊.
Damian: Pamiętam, że jak grałem dopiero od 3 lat, zastanawiałem się jakby to było pójść na casting do "Must be the music", ale nie byłem zadowolony z tego jak grałem, więc skończyło się na tym, że nie byłem tam i później też nie zdecydowałem się na castingi, bo stwierdziłem, że do tego trzeba mieć zespół i dobrze się z nim zgrywać 😊.
Pyt. 3
Jak współpracuje Ci się z Olivią?
Seba: Dobrze, pełen luz 😊.
Paweł: Przebywamy ze Sobą na razie niedużo, więc ciężko powiedzieć jak będzie 😉. Na razie jako najstarszy w zespole staram się nie odstawać 😊współpraca na razie bardzo pozytywna, ale zdecydowanie mam zamiar wyzwolić więcej energii z Olivki, żeby poczuła, że to ona jest frontmanem 😊.
Patryk: Współpraca jak na razie układa się dobrze, nie ma konfliktów. Zobaczymy jak to dalej będzie, choć obawiam się że to ja mogę być tym trudniejszym we wspólnej współpracy 😊.
Damian: Nasza współpraca układa się dobrze, tak jak z resztą zespołu, potrafimy się dogadać i jak na razie nie przypominam Sobie żadnych sporów 😊.
Pyt. 4
Na jakim instrumencie grasz?
Seba: Perkusja, gitary bass, instrumenty klawiszowe 😊.
Paweł: Gitara elektryczna 😊.
Patryk: Jestem tym często niesłyszalnym przez ogół czyli basistą 😊.
Damian: Gram na nerwach i okazjonalnie na gitarze, przez 7 lat starałem się szlifować umiejętności gry na tym drugim instrumencie xD 😊.
Pyt. 5
Czy z karierą muzyczną wiążesz Swoją przyszłość?
Seba: Raczej tak, niczym innym tak bardzo się nie interesuję jak graniem 😊.
Paweł: Dawno, dawno temu... Nie no wciąż marzę 😊 tylko na chleb na razie zarabiam inaczej i... żyjemy w Polsce, tu trzeba być na prawdę dobrym żeby się z grania utrzymać 😊.
Patryk: Chciałabym aczkolwiek muszę być gotowy na każdą okazję 😊.
Damian: Oczywiście, muszę przyznać, że kiedy chodziłem do gimnazjum tylko tak Sobie wyobrażałem moją przyszłość, kiedy przyszło technikum i konieczność starania się o pracę, moje marzenia zrównały się z ziemią, bo to jest ewidentnie nie prosta sprawa, lecz uparłem się że tak ma być i tak będzie xD 😊.
Pyt. 6
Kto wspiera Cię w rozwijaniu Swojej muzycznej pasji?
Seba: Rodzice i znajomi, bez nich nie miałoby to sensu 😊.
Paweł: Najbardziej wspiera mnie moja przyszła żona Darianna 😊.
Patryk: Czy ktoś mnie wspiera... Owszem, są osoby które wspierają mnie w tym zamiarze. Ba, mało tego - tym osobom zawdzięczam wszystko to co mam związane z muzyką - wiedzę, sprzęt oraz umiejętności 😊.
Damian: Wspiera mnie moja mama inwestując w moją pierwszą gitarę 7 lat temu i w następną x lat później, w trzecią sam zainwestowałem i to szczerze mówiąc jest jedyna porządna gitara. Poza nią wspiera mnie moja przyjaciółka, Sandra słuchając moich piosenek i czytając moje teksty i mówiąc, że jestem super, pozdrowienia dla nich 😊!
Pyt. 7
Jakie typy muzyki słuchasz?
Seba: Rock n roll, blues rock, hardrock 60s-70s 😊.
Paweł: Głównie rock, metal, ale nie stronię od innych gatunków włącznie z disco, jest czas i miejsce ma każdy gatunek 😊.
Patryk: Moje gatunki muzyczne są różne. Od Death, black metalu po rock. Ogółem muzyka ostra, agresywna. Aczkolwiek nie mam problemów ze słuchaniem innych typów - o ile będą mi pasować 😊.
Damian: Słucham różnej muzyki, bo się nie ograniczam, jednak pop punk, metalcore, hard rock i różne podgatunki heavy metalu, są nad takim indie rockiem, stonerem czy muzyką popularną i rapem 😊.
Pyt. 8
Olivia jest bardzo wymagającą osobą?
Seba: Nie aż tak bardzo jak się spodziewałem, zawsze się dogadamy 😊.
Paweł: Hmm... Ciężko mi na razie powiedzieć, myślę że dopiero się docieramy i chyba najważniejsze jest to, że udało się jej zebrać nas wszystkich razem, najczęściej to my sprawiamy, że ona czeka aż skończymy grać coś co nam przyszło do głowy 😊.
Patryk: Klauzula sumienia nie pozwala mi odpowiedzieć na to pytanie 😊.
Damian: Nie jest xD. Byłem przygotowany na większe wymagania 😊.
Pyt. 9
Czy łatwo Ci jest rozdzielić Swoją pasję od życia prywatnego?
Seba: Mam cholernie wnerwiającą szkołę która zabiera prawie cały czas wolny, jest ciężko ale daję radę 😊.
Paweł: Moje życie prywatne to moje pasje 😊, jedną z nich jest granie w zespole. Gorzej idzie oddzielenie życia zawodowego. Mam akurat taką pracę, że potrafi mi sprawiać figle z czasem 😊 liczę, że od wiosny będzie troszkę inaczej, ale... wątpię 😉. Lubię moją pracę, a ona akurat lubi mnie rzucać w różne miejsca w różnym czasie 😊.
Patryk: Staram się ale nie zawsze mi to wychodzi 😊.
Damian: W szkole, zwykle zbyt bardzo uczyć się nie musiałem, żeby zdać xD, jednak wiadomo, że w klasie maturalnej, w której teraz jestem, jest więcej do roboty, a to nadal nie przeszkadza mi tak bardzo w muzyce, a zawsze jak się wkurzę to mogę napisać coś i zejdzie ze mnie ciśnienie 😊.



To na tyle :) Życzę Wam miłego wieczoru :) I już wkrótce nowy post! ;) Pozdrawiam!!! :)

Buziaki :*
BELLA <3 p="">


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger