MEGA UTALENTOWANI, PRZYSTOJNI, Z WIELKIM POCZUCIEM HUMORU! ;)

Hej Kochani! :) Wracam do Was po dość długiej przerwie ale postaram się nadrobić zaległości :) W poprzednim poście pisałam o mojej współpracy z wytwórnią DELPHY RECORDS. Końcowe efekty naszej współpracy będziecie mogli zobaczyć dopiero po nowym roku. Wiem, pisałam że moją piosenkę będziecie mogli przesłuchać pod koniec października albo na początku listopada... ale doszłam do wniosku, że wolę trochę poczekać z premierą. Pomijając temat wytwórni... W niedzielę odbyła się kolejna próba z moim cudownym zespołem ;) Na chwilę obecną przygotowujemy piosenki na WOŚP ( to będzie chyba 15 stycznia w Barcinie). Jak będę znała szczegóły, to będę pisać o tym na bieżąco. Wracając do tematu zespołu... Bardzo się cieszę,że mam możliwość współpracować z tak fantastycznymi muzykami :) Jak na razie chłopacy jeszcze ze mną wytrzymują :) A to już coś... ;) Więc mam nadzieję, że nasza współpraca aż tak szybko się nie skończy. Przygotowałam nawet kilka zdjęć z próby:














To jest pierwszy zespół, w którym śpiewam, dlatego jestem bardzo wdzięczna Damianowi, Patrykowi, Pawłowi i Sebastianowi za to, że pomagają mi w spełnianiu marzeń. Na początku bałam się, że zbytnio się nie dogadamy na próbach, ale okazało się, że to było niepotrzebne :) Z nimi nie można się nudzić :) Zawsze coś się dzieje :) W SKRÓCIE TAK MOGĘ ICH OPISAĆ: MEGA UTALENTOWANI, PRZYSTOJNI, Z WIELKIM POCZUCIEM HUMORU! ;) Teraz postaram się na bieżąco dodawać posty na blogu. W tym również będę dodawać dużo zdjęć z prób itd. :) To na tyle :)

Pozdrawiam :)
BELLA <3 p="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger