Teraz już wiesz...

Hej Kochani! Znów wracam do Was po trochę długiej przerwie. Przez ostatnie kilka tygodni nie miałam zbytnio czasu, żeby dodać kolejny post na blogu (co bardzo często się zdarza). Zrobiłam kolejny krok do przodu w kierunku muzycznym i zaczęłam współpracę z wytwórnią DELPHY RECORDS, która na chwilę obecną cały czas pracuje nad muzyką do mojego tekstu piosenki. Tytułu  nie zdradzę, chociaż niektórzy z Was pewnie mieli okazję posłuchać tą piosenkę ale w innej odsłonie. Podpowiem tylko tyle, że ta piosenka jest emocjonalna i bardzo ważna dla mnie, ze względu na ostatnie kilka dni, które zmieniły dużo w moim życiu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ten utwór. Na prawdę nie mogę się doczekać efektów końcowych :) I jeśli dobrze pójdzie to pod koniec października albo na początku listopada  będziecie mogli zobaczyć efekty naszej współpracy.
W lipcu miałam również okazję wybrać się na LATO Z RADIEM do Inowrocławia i posłuchać na żywo piosenek: Arki Noego, Sarsy, BRATHANEK oraz Ewy Farnej. Koncert uważam za udany. Jestem pod wielkim wrażeniem występu Ewy,która za każdym razem potrafi mnie pozytywnie zaskoczyć. Mam nawet kilka zdjęć:









To na tyle. Mam jeszcze dla Was mój ostatnio nagrany cover piosenki zespołu Sumptuastic ,,Teraz już wiesz'' :)



Pozdrawiam :)
BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger