AUTUMN SESSION!

Hej! Mam nadzieję, że weekend mija Wam przyjemnie. Ja postanowiłam ten wolny czas w końcu poświęcić na pisanie kolejnych tekstów piosenek, bo niestety jakiś czas temu opuściła mnie wena twórcza, więc w końcu muszę to nadrobić. U mnie praktycznie dużo się dzieje, oczywiście nie licząc szkoły i tej ciągłej nauki, która zajmuje większość mojego czasu. W szkole jestem tylko zwykłą nastolatką, cichą, nieśmiałą... czyli taką, jak większość osób. Bardzo się cieszę, gdy wracam do domu , i gdy zbliża się weekend. Wtedy mogę oderwać się od tej codziennej rutyny i robić coś, co na prawdę kocham. Uwielbiam próby z moim zespołem! Tam mogę być tą ''pozytywnie zakręconą'' Olivią. Przy nich czuję się jakbym miała 4 starszych braci ;) Cieszę się,że dzięki mojej determinacji i ciężkiej pracy nad sobą powoli spełniają się moje marzenia. Jeszcze kilka lat temu, jakby ktoś powiedział, że będę śpiewać w zespole to nie uwierzyłabym mu. Ale bardzo dziękuję osobom, które mnie wspierały i wpierają nadal, bez nich nic bym nie osiągnęła. Pomijając temat muzyki... Dzisiaj z racji tego, że była w miarę ładna pogoda postanowiłam wybrać się z koleżanką na dwór, żeby porobić zdjęcia. Oto efekty końcowe:













Mam nadzieję, że Was zbytnio nie znudziłam. Ale skoro tyle osób czyta moje posty na blogu, to znaczy, że interesują się tym, co robię na co dzień :) Jutro postaram się dodać kolejny post.  A tymczasem muszę się z Wami pożegnać. Więc do jutra! ;)

Pozdrawiam
BELLA <3 div="">


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger