#BLACK

Hej Kochani! :) Macie może już jakieś plany na wakacje? :) Ja najprawdopodobniej w tym roku zostaję w domu i szukam sobie jakiejś pracy na lato, żeby sobie trochę dorobić :) Chyba, że uda mi się pojechać nad morze... ;) Wczoraj dogrywałam ostatnią scenę do mojego teledysku, który był kręcony do mojej autorskiej piosenki ,,Droga na szczyt''. Nie mogę już doczekać się efektów końcowych. Jeśli chodzi o premierę  teledysku to odbędzie się ona będzie pod koniec wakacji albo dopiero na początku roku szkolnego, ale to zależy od reżysera... Jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ osobom, które wystąpiły w moim teledysku :) Oprócz sceny do teledysku,zrobiłam sobie kilka fajnych zdjęć :) Oto one:








Tym razem cała jestem ubrana na czarno. Jakiś czas temu bardzo polubiłam ten kolor i mam nadzieję, że dzięki temu zdjęcia wyszły w miarę dobrze :) To na tyle :) Już niedługo kolejny post...
Pozdrawiam :)

Buziaki :*
BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger