POMIMO WSZYSTKO

Hej Kochani! :) Dużymi krokami zbliżamy się do wakacji! :) I właśnie to mnie najbardziej cieszy :) Już w szkole mam wszystko pozaliczane,więc teraz jest na lajcie. W końcu mogę się bardziej skupić na muzyce. 15 czerwca od godziny 16:00 mam egzaminy wstępne do szkoły muzycznej i bardzo się stresuję,bo nie wiem, jak mi pójdzie.Jednak mam nadzieję,że mnie przyjmą :) Skupiając się bardziej na weekendzie to jutro idę do szkoły (bo odrabiamy za 2 maja xd) może trochę ocen mi przybędzie :) A 12 czerwca w niedzielę wybieram się na koncert Dawida Kwiatkowskiego,który odbędzie się w ramach Dni Inowrocławia.Wreszcie uda mi się spotkać go, no i oczywiście posłuchać jego piosenek na żywo :) Akurat jego koncert będzie w moje 17 urodziny i mam nadzieję,że ten dzień minie mi fantastycznie :) A tak poza tym to 20 maja nagrywałam teledysk do mojej autorskiej piosenki ,,Droga na szczyt''. Muszę jeszcze dograć trzy sceny i dopiero wtedy będziemy go montować :) Dziękuję wszystkim,którzy w nim wystąpili :) Nie mogę doczekać się efektów końcowych i mam nadzieję,że Wam również się spodoba. Na chwilę obecną mam dla Was tylko trzy zdjęcia z planu teledysku:




I na koniec przygotowałam jeszcze dwie piosenki ;)






Już niedługo dodam na bloga resztę zdjęć z planu mojego teledysku :) 
POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :)
Buziaki :* 
BELLA <3 p="">


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger