OD NOWA


W ciągu kilku ostatnich miesięcy doszłam do wniosku,że wokół mnie jest mnóstwo fałszywych osób. Niby jest wszystko dobrze,normalnie ze mną rozmawiają, a przy pierwszej lepszej okazji obgadują mnie na prawo i lewo. Nienawidzę dwulicowych ludzi. Jeśli mnie nie lubią,to ok, rozumiem to. Ale nie muszą udawać,że są moimi ''przyjaciółmi''. Jeśli mają coś do mnie,to niech po prostu powiedzą mi to osobiście. Dobrze,że to szybko się wydało,bo teraz już wiem,na kogo mogę liczyć i na kim mogę polegać. Cieszę się,że oprócz tych fałszywych mam też prawdziwych przyjaciół,którzy wspierają mnie na każdym kroku i wspierają mnie w trudnych chwilach. DZIĘKUJĘ WAM,ZA WSZYSTKO,JESTEŚCIE WSPANIALI! :) I dlatego dedykuję Wam tą piosenkę:
Teraz zacznę wszystko od nowa! Chcę w końcu zacząć żyć tak,żebym była w pełni szczęśliwa,robiąc to,co kocham-śpiewanie i tworzenie tekstów piosenek. I dziękuję bardzo osobom,które od niedawna odgrywają bardzo ważną rolę w moim życiu,a już niedługo sami dowiecie się,o co mi chodzi ;)
Pomijając temat pseudo ''przyjaciół''... Ostatnio wzięłam udział w konkursie wokalno-charakteryzacyjnym ,,Gwiazdozbiory3''. Wystąpiłam jako Adele w piosence ,,Rolling in the deep'' :) Według mnie było bardzo dobrze :) i wiem,że publiczności też się podobało. Niestety nie zajęłam żadnego miejsca ale nic nie szkodzi,liczy się sam udział. Jeśli nie teraz,to uda się następnym razem :) Mam dla Was zdjęcia z występu:





Mam jeszcze dla Was piosenkę,z moim udziałem :) 



Mam nadzieję,że się Wam spodoba :) 
To na tyle :) Pozdrawiam wszystkich moich znajomych i czytelników mojego bloga :) Dziękuję za wszystko,co dla mnie robicie ;) 
A hejterów i pseudo ''przyjaciół'' pozdrawiam środkowym palcem!

Bella <3 p="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger