HOLIDAY 2016

Hej Kochani! :) Trzy dni temu zaczęły się tak bardzo oczekiwane wakacje. Muszę przyznać, że pogoda jest bardzo ładna ale przez ten upał boli mnie cały czas głowa. W piątek byłam w studiu nagrać dwie piosenki autorskie oraz refren do piosenki, o której jeszcze nic nie będę pisać, bo już niedługo sami będziecie mogli ją usłyszeć :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Pomijając temat wakacji...
Dzisiaj pojechałam na koncert Andrea Lattari do Inowrocławia, na którym gościnnie wystąpiła m.in. Ewa Kryza :) Koncert bardzo mi się podobał. Świetna atmosfera i repertuar. Miałam również okazję porozmawiać z Ewą, za co jeszcze raz bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazję ją spotkać :) Ewa to na prawdę bardzo utalentowana, wesoła i miła osoba :) Udało mi się zdobyć jej autograf oraz zdjęcie z nią :) 


17 czerwca wybrałam się na koncert zespołu ENEJ, który odbył się z okazji Dni Barcina. Było mnóstwo pozytywnej energii, za co bardzo dziękuję! Na początku pogoda zbytnio nie dopisywała, bo padał deszcz ale później na szczęście pogoda się poprawiła :) Na koncercie pojawiły się utwory tj.: ,,LILI'', ,,SKRZYDLATE RĘCE'', ,,RADIO HELLO'', ,,ZBUDUJEMY DOM'', ,,SYMETRYCZNO LIRYCZNA'' oraz bardzo znaną piosenkę ,,KAMIEŃ Z NAPISEM LOVE'', której doczekałam się dopiero na samym końcu koncertu. A oto kilka zdjęć z koncertu:














To na tyle. W jutrzejszym poście podam Wam relację z koncertu Dawida Kwiatkowskiego, który odbył się w moje 17 urodziny,czyli 12 czerwca :) Pozdrawiam :)

Buziaki :*
BELLA :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger