To już ponad 4 lata! :)

Hej Skarby! ;) Dokładnie 16 marca minęły 4 lata,od kiedy założyłam bloga :) Jak ten czas szybko leci... Mój blog ma już ponad 11000 wyświetleń! Dziękuję Wam bardzo :) Cieszę się,że tyle osób jest zainteresowanych moją osobą i tym,co robię na co dzień. Patrząc na te wszystkie posty,które dodałam przez ten czas,to doszłam do wniosku,że wszystko idzie do przodu,a najbardziej jeśli chodzi o muzykę. W końcu nagrywam piosenki w studiu i dzielę się z Wami swoimi autorskimi tekstami i na prawdę się cieszę,że jest mnóstwo osób,którym się one podobają. To wspaniałe uczucie,czytać wiadomości,w których piszecie,że ładnie śpiewam,że mam świetne teksty i,że mam bardzo ciekawego bloga :) Najbardziej jestem zaskoczona,jak ktoś do mnie pisze z prośbą o mój autograf :) (ale pozytywnie zaskoczona xd ). Jesteście po prostu cudowni! :) Aż brakuje mi słów,którymi mogę Was opisać :) Mam nadzieję,że jeszcze dużo wspaniałych  rzeczy się wydarzy w moim życiu. Niektórzy ludzie mówią,że marzenia się nie spełniają ale ja jestem innego zdania :) Kilka moich marzeń się spełniło:

1.Założyłam bloga
2.Nagrywam piosenki
3.Piszę własne teksty i pracuję nad autorskimi utworami
4.Byłam na koncercie Ewy Farnej i Honoraty Skarbek


Jak na razie to tylko tyle marzeń udało mi się spełnić. Na mojej liście zostało tylko wydanie płyty i podpisanie kontraktu z wytwórnią płytową :) Ale dla mnie nie ma rzeczy ''Niemożliwych'' :) Te osoby,które znają mnie osobiście wiedzą,że ja się nigdy nie poddaję :) Będę cały czas ciężko pracować i dążyć do tego,żeby w końcu osiągnąć swój wymarzony cel! :) 




Tu możecie zobaczyć,jak bardzo się zmieniłam przez te 4 lata ;)

4 lata temu...

Dziś...


2012

2015



A więcej moich zdjęć możecie zobaczyć w poprzednich postach,na facebooku lub instagramie ;)
To na tyle. Jak przyślą mi ze studia piosenki,które dzisiaj nagrałam to od razu o tym napiszę,więc bądźcie na bieżąco ;) A tymczasem dobranoc :) Życzę wszystkim miłych i kolorowych snów! :*


Pozdrawiam!
BELLA :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger