12 czerwiec 2016-Wspomnienia

Hej Kochani! :) Wczoraj pisałam Wam,że dzisiaj dodam na bloga relację z koncertu Dawida Kwiatkowskiego, który odbył się 12 czerwca  w Inowrocławiu. W tym dniu również obchodziłam swoje 17 urodziny, które spędziłam fantastycznie i to jeszcze na koncercie Dawida. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo koncert był wspaniały. Było mnóstwo fajnych piosenek, które na żywo brzmiały o wiele lepiej, niż te, które można sobie posłuchać w internecie. Szkoda tylko, że po koncercie Dawid nie rozdawał autografów, tylko od razu jechał do domu. Ale mówi się trudno. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazję wybrać się na jego koncert.














To na tyle. Już niebawem będzie kolejny post. Pozdrawiam :)
Buziaczki :*
BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger