BIG GIRLS DON'T CRY

Hej Skarby! :) Jak Wam minął dzień? :) Pewnie większości z Was niezbyt dobrze,bo cały czas w głowie tkwiła myśl,że od jutra zaczyna się szkoła :) Ale w sumie to trochę się za tym stęskniłam. Za dużo wolnego też nie może być... ;) Dobrze,już może nie będę przynudzać tematem szkoły :) We wczorajszym poście pisałam,że dzisiaj też coś dodam na bloga,więc się za to zabrałam. Zbytnio nie wiem o czym napisać,dlatego improwizuję :) Pewnie kilka osób zastanawia się,skąd wzięłam pomysł na nazwę tego postu... no właśnie,od jakiegoś czasu zaczęłam słuchać trochę starszych piosenek i akurat ta najbardziej przypadła mi do gustu,mianowicie jest to piosenka Fergie ,,Big girls don't cry'' :) Polecam tym,którzy jeszcze jej nie słyszeli ;)



Przygotowałam również kilka zdjęć,które udało mi się zrobić z przyjaciółką przed świętami :)











 No,i to by było na tyle :) POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :)

Buziaki :*

BELLA :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger