SPRING

Hej Kochani! Jak Wam minęły święta wielkanocne? I jak minął Wam dzisiejszy lany poniedziałek? :) Ja dzisiejszy dzień zaczęłam od mokrego poranka :) i to dosłownie :) Mój młodszy brat nie mógł trafić na lepszą okazję,więc gdy jeszcze sobie spałam,oblał mnie wodą :) Teraz mogę się z tego śmiać ale rano nie było tak wesoło :) W wolne dni lubię sobie długo pospać,dlatego nie byłam za bardzo zadowolona,jak mnie obudził :) Może zmienię trochę temat :) Święta,święta i po świętach... W środę wracamy do szkoły, i znowu zacznie się wstawanie wcześnie rano,nauka,sprawdziany... Przez te kilka wolnych dni trochę się rozleniwiłam :) więc pewnie znów będzie mi trudno przyzwyczaić się do mojej codziennej rutyny. Na szczęście zrobiło się cieplej na dworze i widać w końcu tą długo oczekiwaną wiosnę :) Korzystając z tej okazji wybrałam się z przyjaciółką dzisiaj na spacer i porobiłyśmy sobie kilka zdjęć :) Oto one:

















To na tyle :) I dobranoc :) Życzę Wam miłych i kolorowych snów ;) Jutro będzie kolejny post,więc zachęcam do przeglądania mojego bloga :)


Buziaki :* :* :*

BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger