DROGA NA SZCZYT!

Hej Kochani! :) Od jakiś kilku miesięcy staram się w miarę systematycznie jeździć do studia i nagrywać kolejne piosenki. Tym razem chciałabym zaskoczyć Was czymś innym :) Postaram się ograniczyć nagrywanie coverów, i końcu zabrać się za nagrywanie własnych utworów. Z jednej strony trochę się tego boję,bo nie wiem, jak to odbiorą ludzie... ale z drugiej strony chcę pokazać siebie w innej odsłonie. To już nie będzie Olivia,która nagrywa covery piosenek innych artystów... to będzie BELLA,która w swoich piosenkach będzie opisywała swoje uczucia i przeżycia. Mam nadzieję,że sami się o tym przekonacie. Od jutra zaczynam pracę nad moją pierwszą płytą. Jadę do studia nagrać moje piosenki,w tym utwór ,,Droga na szczyt'',który najbardziej odzwierciedla moją codzienność i wszystkie emocje,które we mnie siedzą. Dużo się wydarzyło przez te lata: castingi,nagrania w studiu,koncerty... poznałam również mnóstwo wspaniałych osób,które wspierają mnie na każdym kroku :) Niestety ten świat ma też swoje szare oblicze. Na swojej drodze spotkałam dużo osób,które cały czas podcinały mi skrzydła, i do tej pory to robią ale doszłam do wniosku,że nie warto przejmować się opinią innych,bo na to szkoda łez i nerwów. Robię to,co kocham i to,co mnie uszczęśliwia :) Nikt za nas nic nie zrobi,nawet jeśli bardzo byśmy tego chcieli,dlatego pomimo tych wszystkich hejtów nadal śpiewam :) Jak to mówią ''Nie ważne,kto odejdzie.Ważne,kto zostanie'' ;).
Efekty mojej pracy będziecie mogli zobaczyć już niebawem :)


Pozdrawiam wszystkich! :)

Buziaczki:*
BELLA :*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger