THIS TIME IT'S MY LIFE

Hej Skarby! Jak Wam mijają długo oczekiwane ferie zimowe? W końcu można sobie chociaż trochę odpocząć od szkoły,nauki i tego codziennego wstawania wcześnie rano na autobus :) Ale tak szczerze mówiąc to są same nudy,w sumie nic ciekawego się jeszcze nie wydarzyło,dlatego mam nadzieję,że to się zmieni :) Dzisiaj byłam w studiu,nagrać kilka piosenek ( dwa covery i dwa moje autorskie utwory). Już nie mogę się doczekać efektów końcowych :) Mam nadzieję,że wam się spodobają piosenki,które nagrałam :) Już jedno z moich postanowień noworocznych są w trakcie realizacji. W 2016 roku mam również w planach wydać swoją amatorską płytę.Wiem,że nad tym będzie dużo pracy ale przecież mam na to cały rok :) No dobrze... Nie będę znów przynudzać ;) dlatego pokażę wam zdjęcia z ostatniego spotkania z moją przyjaciółką i kilka zdjęć z chrztu mojej chrześniaczki :)










To na tyle :) W następnym poście postaram się dodać nagrane piosenki,jeśli zdążą mi je przysłać ze studia. POZDRAWIAM WSZYSTKICH!

Buziaczki :*
BELLA ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger