VIVE LA VIDA

Hej Kochani! :) Co tam u Was słychać? :) Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami,co oznacza ubieranie choinki,robienie pierników,pieczenie ciast... i wiele,wiele innych rzeczy :) Uwielbiam te klimaty :) Choinka,cała rodzina przy stole no i prezenty,których już nie mogę się doczekać :) zresztą jak co roku :) A macie już jakieś ciekawe plany na Sylwestra? :) Pomijając już temat świąt... 13 grudnia wybrałam się do Bydgoszczy na koncert zespołu Sound'n'Grace :) Jednym słowem było FANTASTYCZNIE!! :) Pierwszy raz miałam okazję być na ich koncercie i mam nadzieję,że nie ostatni :) Muszę przyznać,że na żywo śpiewają o wiele lepiej :) Koncert zaczął się kolędami, a potem śpiewali swoje utwory m.in. ,,Możesz wszystko'', ,,Nadzieja'', ,,Dach'' i ,,Someone'',który mieliście okazję przesłuchać w filmie ,,Listy do M 2'' :) Przygotowałam dla Was kilka zdjęć z koncertu:
















A dla tych,którzy jeszcze nie słyszeli:







To na tyle :) W następnym poście pokażę Wam,jak wyglądają moje przygotowania do świąt :)
Mam jeszcze dla Was jedno pytanie. Może ktoś z Was zna kogoś,kto potrafi grać na perkusji,gitarze lub keyboardzie? Jeśli tak to proszę o skontaktowanie się ze mną na facebooku :)

Pozdrawiam :)
BELLA <3 p="">


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger