WORTH IT! :)

Hej,Hej! Dzisiaj jest 31 października,co oznacza HALLOWEEN! :) Niestety w tym roku za nic się nie przebierałam,ale może nadrobię to za rok :) Jednak uwielbiam te klimaty: maski,różne stroje,dynie no i słodycze :) Ale właściwie nie o tym chciałam pisać :) Wczoraj w restauracji PENELOPA w Inowrocławiu odbyły się warsztaty kulinarne,które były prowadzone przez czterech szefów kuchni,w tym troje to uczestnicy obecnej edycji TOP CHEF :) Muszę przyznać,że było fantastycznie :) Nauczyłam się kilku nowych i ciekawych rzeczy :) Teraz muszę myśleć o praktykach w Toruniu, Wrocławiu no i oczywiście w Inowrocławiu :) Dzisiaj przeglądałam sobie zdjęcia z mojego nowego albumu na facebooku, i akurat trafiłam na moje zdjęcie z Honey i nie mogłam uwierzyć,sama Honorata Skarbek polubiła moje zdjęcie:) Honorata jest moim autorytetem.To dzięki niej założyłam bloga i zaczęłam pisać własne teksty piosenek. Dlatego cieszę się,że w sierpniu udało mi się wybrać na jej koncert :) Zdobyłam jej najnowszą płytę,autograf,zdjęcie i przytuliłam ją :) Na szczęście nie był to sen :) Oprócz tego mam też dla Was kilka zdjęć,które udało mi się wczoraj zrobić:

                   Z Panem Darkiem Zającem z programu TOP CHEF

                        Z Panem Krzysiem Matuszkiewiczem z programu TOP CHEF



A oprócz tego mam dla Was przygotowane zdjęcia autografów różnych sławnych osób,które udało mi się zdobyć przez ten czas :)















To na tyle :) Pozdrawiam Wszystkich i zapraszam do czytania moich kolejnych postów :) Niedługo również dodam kolejny cover,który jest utworem Honoraty Skarbek :) Mogę podpowiedzieć tylko tyle,że znajduję się on na płycie MILLION :)


Buziaki :*
Olivia <3 nbsp="" p="">




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger