Morze słów

Cześć Kochani! Znów wracam do Was po długiej przerwie. Przez ten czas praktycznie nic się nie zmieniło ale udało mi się jak na razie nagrać dwa covery, z których na chwilę obecną usłyszeliście jeden z nich ,,O mnie się nie martw'' Kasi Sobczak :) Niedługo usłyszycie również drugi. Mam również w planach nagrać kilka moich autorskich piosenek,do których zostanie nagrany teledysk. Na dniach będę nagrywać dwie piosenki z Tomkiem Baniukiewiczem, z którym również nagram dwa teledyski :) Mam nadzieję,że Wam się spodobają.Chociaż będę nagrywać coś takiego po raz pierwszy to dam z siebie wszystko i możecie wierzyć mi na słowo. Wpadłam na pomysł żeby założyć swój zespół ale niestety nie znam nikogo kto umie grać na jakimś instrumencie,ale mam nadzieję, że to się zmieni :) Jeśli ktoś z Was zna jakieś osoby,które umieją grać np. na gitarze itp. to piszcie do mnie na facebooku :) Jak zdążyliście zauważyć,tytuł tego postu to ,,Morze słów''.A skąd wzięła się ta nazwa?? A więc,niedawno odbyła się premiera piosenki Honoraty Skarbek ,,Morze słów'',która spodobała mi się od samego początku,gdy słuchałam wszystkich jej utworów z płyty #PUZZLE.Na pewno już większość z Was miała okazję posłuchać jej na Eska.tv :) A dla tych,co jeszcze nie słyszeli,przygotowałam teledysk Honey :) To na tyle:) Na sam koniec  mój nowy cover oraz piosenka ,,Morze słów'':







Pozdrawiam

Olivia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger