HOLIDAYS - Wspomnienia Z Wakacji :)

Witajcie Kochani! Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z wakacji,które ostatnio znalazłam na laptopie. Są to zdjęcia,które zrobiłam nad naszym polskim morzem w Władysławowie i niektóre są jeszcze z Gdańska. Co tu o nich powiedzieć..? W końcu odważyłam się wejść na wspinaczkę w Parku Linowym. Z moim lękiem wysokości nigdy się to nie udawało ale dzięki naszym wspaniałym instruktorom postanowiłam przezwyciężyć swój strach i moim zdaniem udało mi się osiągnąć planowany cel :) Nad morzem niezbyt było ciepło,ale dało się wytrzymać. Dom do góry nogami na sam widok mnie przerażał. Miałam okazję być w takim domku ale w Szymbarku. Niestety nie mam z nim aż tak dużo pozytywnych wspomnień. W środku każdemu od razu zrobiło się niedobrze,wszystkim kręciło się w głowie. Wytrzymałam do końca no i potem wybraliśmy się do Gdańska. Po drodze weszliśmy do jednego z barów na kebaby. Ledwo zjadłam do końca,bo tak dużo było tam napakowane ale muszę przyznać,że to były drugie z najlepszych kebabów jakie miałam okazję do tej pory zjeść. Żeby Was tu nie zanudzać od razu przejdę do zdjęć:
























To na tyle. POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :)


BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger