Do Końca!

Witajcie Kochani! Wracam do Was po bardzo długiej przerwie. Jest mnóstwo rzeczy, które zmieniły się przez ostatni czas,mianowicie: Niedługo nagrywam swoje pierwsze demo. Tam znajdą się covery znanych piosenek oraz kilka moich piosenek. Jestem w trakcie pisania tekstu do mojej kolejnej piosenki ,,Możesz być,kim tylko chcesz''. Ta piosenka jest o marzeniach,o tym że nie warto się poddawać tylko iść do celu.Mam nadzieję,że Wam się spodoba. Wprowadzę tylko kilka zmian i potem od razu udostępnię to na blogu. O czym tu mogę jeszcze napisać??? Hmmmm... Kilka dni temu skończyły się ferie zimowe. Nie jestem wcale tym zachwycona ale no cóż, nic nie mogę z tym zrobić. W te ferie jak co roku wybrałam się na obóz do Witkowa ( niedaleko Gniezna). Bardzo się cieszę,że mogłam zobaczyć dużo znanych mi twarzy jak i poznać nowe,sympatyczne osoby. Te 6 dni obozu szybko minęły,ledwo się zadomowiliśmy a już musieliśmy pakować walizki w podróż powrotną do domu. Przyzwyczaiłam się do tego ale cały czas wjeżdżając stamtąd mam łzy w oczach. Mam nadzieję,że w następne ferie również będę miała okazję tam pojechać, pomimo tego,że będę już uczennicą szkoły średniej. Mamy już marzec, za niecałe 3 miesiące mamy wakacje. Dla większości z nas będzie to kolejny rok w tej samej szkole ale niektórzy czyli np. trzecioklasiści wychodzą z gimnazjum tak jak ja i muszą sobie wybrać dalszą szkołę. Ja już to wiem. Pójdę do technikum gastronomicznego w Inowrocławiu oraz szkoły muzycznej również w tej samej miejscowości. Dobrze nie będę Was już przynudzać. Pokażę kilka zdjęć,które udało mi się uzbierać przez te kilka miesięcy:

                                             
                                               
                                                                                                               
                                               
                                             








To na tyle. POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :*

BELLA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger