LIKE A CHAMPION

Hej Skarby! Przez długi czas nic nie pisałam na blogu,więc na prawdę muszę to zmienić. Wydarzyło się dużo wspaniałych rzeczy: w końcu nagrałam w studiu nagraniowym swoją pierwszą piosenkę, i niedługo zacznę pracę nad nagraniem nowych piosenek w tym covery jak i moje utwory. Co do nagrania mojej pierwszej piosenki,to jestem pod ogromnym wrażeniem.Nie spodziewałam się,że to aż tak super sprawa.No fakt,mi trochę więcej czasu zajęło nagranie niż mojemu znajomemu ale jak na pierwszy raz to i tak było dobrze. Powiem tylko tyle,że już po świętach będziecie mogli sami usłyszeć efekty końcowe naszej współpracy :) Dlatego też zacznę udostępniać na blogu piosenki w moim wykonaniu. Mam nadzieję,że będziecie bardzo wyrozumiali :) To chyba tyle na dzisiaj. POZDRAWIAM WSZYSTKICH! :) :* Do zobaczenia :)

BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger