MOGĘ WSZYSTKO,NIC NIE MUSZĘ!

Cześć Kochani! Wracam do Was znów po bardzo długiej przerwie. Miałam dużo czasu na myślenie, co raczej wyszło mi na dobre, bynajmniej tak mi się wydaje :) Przez ten czas trochę się zmieniło: dostałam propozycję dołączenia do zespołu oraz dostałam propozycję wystąpienia w ramach koncertu charytatywnego, co mnie bardzo ucieszyło ponieważ lubię pomagać innym. Miałam też czas na odpisywanie na maile od czytelników mojego bloga. Niektóre mnie ucieszyły a niektóre... szkoda mówić. Mówię z góry: Jeśli komuś nie podoba się mój blog lub coś w tym stylu to niech po prostu go nie odwiedza i niech mnie nie hejtuje.Mnie to już nie rusza i nie mam pojęcia czy to daje Wam jakąś satysfakcję. Jeśli nie macie własnego życia, dlatego znajdujecie sobie kogoś do hejtowania to nie moja sprawa, aczkolwiek powinniście zająć się sobą a nie innymi ludźmi.
Dzisiaj musiałam tylko załatwić tą sprawę. W jutrzejszym poście dodam zdjęcia oraz bardziej szczegółowo opiszę to, co robiłam przez ostatni czas :)

Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie :)

BELLA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger