TYPICAL

Cześć Kochani! Wracam do Was po kilkumiesięcznej przerwie z nowymi inspiracjami i nowymi pomysłami na bloga oraz na moje nowe teksty piosenek, które będę Wam przedstawiać na blogu :) Przez ten czas bardzo dużo się zmieniło.Teraz jestem bardziej silniejsza psychicznie i jestem bardziej pewna siebie. Zrozumiałam ,że to co mówią o mnie inni ludzie wcale nie jest prawdą. Teraz przejdę do relacji z wakacji :) No więc, byłam w Ełku na Mazurach oraz we Władysławowie nad morzem. Było wspaniale, poznałam mnóstwo niesamowitych ludzi i bardzo mnie to cieszy :) Cały czas mnie inspirowali i dzięki nim we wakacje napisałam kilka tekstów piosenek :) Pokażę Wam zdjęcia z Ełku , bo na chwilę obecną nie posiadam zdjęć z nad morza :( Ale postaram się na następny raz załatwić tamte zdjęcia :) Nie mówiąc już o wakacjach to teraz też jest dobrze :) W końcu jestem już w 3 klasie gimnazjum :) Trochę dużo nauki ale daję radę. Tydzień temu wybrałam się na przesłuchania do Powiatowego Konkursu Talentów i przeszłam do półfinału, który odbędzie się jutro:) Już nie mogę się doczekać :) Muszę też przyznać ,że jurorzy i kilka osób od sprzętu są bardzo sympatyczni :) Jurorami była pani z Radio Żnin. FM oraz Pan i Pani ze Stowarzyszenia Trochę Kultury w Żninie. Jutrzejszy półfinał odbędzie się w godzinach od. 10:00 do 15:00 w LO im. Braci Śniadeckich w Żninie, więc jeśli chcecie zobaczyć mój występ na żywo to bardzo zapraszam :) Obiecuję ,że nie pożałujecie :) Teraz obiecane zdjęcia z Mazur :


                                                                  
                                                                                         
                                             
                                           
                                                       


                                               
                                               
                                             

                                                 
                                                   

                                         
No Kochani, to na tyle. Ja lecę , bo muszę się przygotować na jutro :) Trzymajcie za mnie kciuki :)
POZDRAWIAM WSZYSTKICH :)

Buziaczki :*
BELLA :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger