Shine Ya Light

Cześć Kochani!Co u Was i jak Wam mija dzień?,bo mi dobrze.Dzisiaj też brzydka pogoda:( Niby jest wiosna a pada śnieg.Ale jest ok.Wczoraj była jeszcze gorsza pogoda ale w tym czasie sobie obejrzałam koncert Ewy Farnej z jej 18 urodzin.Ten koncert jest po prostu super!:)Polecam go wam.Z tego koncertu spodobały mi się najbardziej dwie piosenki: ,,Ekranowa lalka'' i ,, Nie będę bać się''. Aha a oprócz tego spodobała mi się nowa piosenka Honoraty Skarbek Honey ,,Nie powiem jak''. Tą piosenkę już chyba słuchałam z milion razy , bo aż tak mi się spodobała:)W tej piosence Honey też opisała rozstanie ze swoim chłopakiem Igorem.Przykro mi z tego powodu ,że się rozstali ale Honorata powinna patrzeć w przyszłość.Ona jest młoda i piękna , no i oczywiście.....utalentowana:)Na pewno znajdzie sobie jakiegoś lepszego chłopaka niż ten Igor. Prawie bym zapomniała przesłuchałam już wszystkie piosenki z nowej płyty Julity Fabiszewskiej (Juli) ,,Na krawędzi'' i mogę Wam tylko zdradzić to ,że te piosenki są super:)To na tyle. POZDRAWIAM WSZYSTKICH:) Buziaczki:* Oliwia:)

2 komentarze:

Copyright © 2014 BELLA , Blogger