Although This Once

Cześć Kochani:)Co tam u Was i jak Wam mija dzień?,bo mi super:)Dzisiaj po szkole weszłam z koleżanką do drogerii i do galerii i tam zobaczyłyśmy ogłoszenie o tym ,że niedługo w Gnieźnie jest ogólnopolski konkurs tańca Zumby.Pomyślałyśmy sobie ,że pojedziemy przecież bardzo dobrze tańczymy zumbę. Jak na dzień dzisiejszy to jedziemy:) Mam nadzieję ,że nam dobrze pójdzie:)A tak ogólnie to też jest super:)Dzisiejsza godzina wychowawcza była super. Jak ja uwielbiam naszą klasę czyli klasę 1B:)Aha o mało bym zapomniała.W tą sobotę będę nagrywać pierwsze piosenki w moim wykonaniu:)Będę śpiewać piosenki artystów takich jak: Jula, Honey, Ewa Farna, Ewelina Lisowska itp.Po polsku i po angielsku.Trzymajcie za mnie kciuki ,żeby dobrze wyszło:)To na tyle. POZDRAWIAM WSZYSTKICH:MOJEGO KUZYNA DAMIANA, KLASĘ 1B, CAŁE GIMNAZJUM W BARCINIE, MOICH ZNAJOMYCH , NO I TYCH KTÓRZY ODWIEDZAJĄ MOJEGO BLOGA:) Buziaczki:* Oliwia:)

3 komentarze:

  1. Powodzenia na konkursie.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much for your sweet comment,good luck!
    Hope to see you soon on my blog.
    Kisses
    www.hopethinkknow.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za konkurs i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BELLA , Blogger