Apologize

Cześć Kochani!:)Wiem ,że długo nic nie pisałam na blogu, i właśnie to mnie tak martwi:( Jak byłam nad morzem chciałam Wam opisać to co tam robiłam i zwiedzałam ale niestety nie miałam jak:( Ale jakoś to nadrobię:) Na samym początku powiem jak było nad morzem:)Było tam po prostu zajefarniaście:)Zwiedziłam kilka fajnych miejsc, poznałam świetnych ludzi i spotkałam kilka sławnych osób tj: Rafał Brzozowski, Rafał Mroczek, Michał Milowicz i Natalia Siwiec:)I to mnie najbardziej ucieszyło:)Dzień mi mija znakomicie chociaż bardzo pracowicie.Muszę ćwiczyć piosenki na konkurs muzyczny.No cóż ,żeby coś osiągnąć trzeba na to ciężko zapracować:)Zdążyłam napisać też kilka piosenek, w które włożyłam dużo serca i mam nadzieję ,że jak je pokażę na blogu to Wam się spodobają.Zdążyłam również pomyśleć nad samą sobą i zastanowić się jaka ja właściwie jestem.Wiem ,że zraniłam dużo osób a najbardziej tych, którzy mnie na prawdę kochają i muszę im to wszystko wynagrodzić i mam nadzieję że mi wybaczą:)Dobra nie będę Was przynudzać i mam dla Was  super piosenki:)A zdjęcia dodam jutro.Oto te piosenki:




Oto one:)POZDRAWIAM WSZYSTKICH:)
Buziaczki:*
Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger