Talk That Talk

Cześć Kochani!Przepraszam ,że tak długo nie pisałam na blogu ale po prostu nie miałam kiedy.Wczoraj byłam na castingu do programu Mam talent ,który odbył się w Bydgoszczy na ul.Marcinkowskiego 12 .Trochę była trema i przez to zapomniałam słów piosenki ale na szczęście w ostatniej chwili udało mi się przypomnieć tekst. Powiedzieli ,że bardzo ładnie śpiewam i było widać ,że im się podobało.Przez ten cały czas trochę dużo się zmieniło ale szkoda o tym gadać. Do 3 maja mają dać znać. Jak zadzwonią to znaczy ,że przeszłam a jak nie zadzwonią to niestety nie.Mam dla Was filmik na którym tylko jestem pod koniec ale zawsze coś:)Jestem na nim z moją nową koleżanką Anią.Oto on ale to w poprzednim poście wam dodałam:)POZDRAWIAM:)
Buziaczki:*
Oliwia:)

4 komentarze:

Copyright © 2014 BELLA , Blogger