Carry On

Cześć Kochani!Co u Was i jak Wam mija dzień?,bo mi dobrze powoli dochodzę do siebie ale i tak się jeszcze źle czuję:(Jak zauważyliście zmieniłam trochę swojego bloga , bo pomyślałam ,że tak jest lepiej.A co Wy sądzicie o moim blogu?Jak chcecie to możecie wypełnić ankiety ,które dzisiaj dodałam.Cieszę się ,że mam bloga i ,że mogę poznać inne blogerki i blogerów:)Dzisiaj w szkole było super!Dostałam 4 z WOSu:)Zaległą prasówkę oddałam pani i teraz mam już to z głowy.Wczoraj miałam mieć zajęcia z tańca brzucha(hinduskiego) i brage dancu ale niestety zostały odwołane:(Szkoda ,bo naprawdę lubie te tańce.Muszę kończyć.POZDRAWIAM WSZYSTKICH!:) Buziaczki:* Oliwia:) PS.W komentarzach napiszcie co sądzicie o moim blogu.Z góry dzięki:)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Widzę, że zgłosiłaś się do konkursu na moim blogu. ;)
    Jednym z warunków było, dodanie baneru konkursowego na swojego bloga. Do notki lub paska bocznego. Popraw ten warunek, ponieważ inaczej nie weźmiesz udziału w losowaniu. ;C

    Pozdrawiam, Jessika ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 BELLA , Blogger