Koniec Ferii :(

Cześć kochani! Co robicie i jak wam mija dzień? ,bo mi tak sobie. Niedawno były ferie i już się skończyły. Przyzwyczaiłam się ,bo wszystko co dobre szybko się kończy.Ale te ferie były najlepsze bo jechałam na obóz do Witkowa. Tam poznałam dużo nowych i wspaniałych osób oraz opiekunów. Dzięki jednej z pań (z opiekunów) myślałam nad pójściem do szkoły muzycznej i ..... mama się zgodziła :) Jak byliśmy na basenie w Gnieźnie to zobaczyłam ogłoszenie i tam pisało ,że można wynająć studio nagraniowe i płaci się 15 złotych za godzinę. Rozmawiałam o tym z mamą i niedługo jadę tam nagrać kilka piosenek xd.Te ferie były po prostu najlepsze na świecie xd Niedługo wstawię zdjęcia z obozu.xd.Muszę kończyć.Pa :):*** PS.POZDRAWIAM WSZYSTKICH KTÓRZY ODWIEDZAJĄ MOJEGO BLOGA ORAZ WSZYSTKICH MOICH ZNAJOYCH :)

2 komentarze:

Copyright © 2014 BELLA , Blogger