Where There Are To Roads

Cześć Wszystkim!Co robicie i jak wam mija dzień?,bo mi nie za dobrze.Jestem przeziębiona, mam kaszel:(W sobotę mam lekcje śpiewu i jak się nie polepszy to nie będe mogła śpiewać:(Aha prawie bym zapomniała byłam na dyskotece z okazji Halloween...było super!Tańczyłam ze znajomymi i za to obraziły się moje koleżanki.Zdenerwowały mnie ,bo z jedną z nich miałam robić zadanie z Wiedzy O Społeczeństwie i ona zaproponowała mi ,żebyśmy zrobili to w poniedziałek ale mi to nie pasuje ,bo w poniedziałki mam SKSY.Wtedy ona powiedziała ,że jej nie pasuje we wtorek i w środę i się na mnie obraziła i robi to zadanie z innymi koleżankami.Na szczęcie ja też mam z kim robić to zadanie.I właśnie po tym poznałam jakimi one są przyjaciółkami.Dzisiaj jest Wszystkich Świętych i jest bardzo brzydka pogoda:(cały czas pada deszcz.Jak pzyszłam z cmentarza to byłam cała mokra.Muszę wam coś powiedzieć ale wiem ,że nie powinnam wam pisać o mojej prywatności.Niepowiem o kim to jest ale trochę wam opowiem.Niedawno pisałam z takim jednym z naszej szkoły.Ale potem nawet z nim nie rozmawiałam taka byłam głupia.Chyba on się na mnie obraził.Naprawdę mi na nim zależy ale niewiem jak mu to powiedzieć.Wiem ,że cała szkoła będzie się ze mnie śmiała ale co z tego nie słucham złych opinii właśnie przeciwnie słucham te dobre.Napewno on to czyta i chcę aby on wiedział ,że mi na nim zależy.To na tyle.To do jutra:):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger