Resistant Reason

Cześć wszystkim!Co robicie i jak wam mija dzień?,bo mi bardzo dobrze.Przez cały czas się śmieje nawet z jedynki ,którą dostałam z biologi.Wszyscy mi się pytali dlaczego się cały czas śmieję....a co mam płakać?Od kilku dni bolą mnie ręce i nogi może to przez w-f?Tam tak męczą ,że już tego przedmiotu już za bardzo nie lubię.Dobrze nie będę was przynudzać ,więc mam dla was niespodziankę. Dodałam nowe rzeczy na bloga.Na tych zdjęciach będą pokazane ubrania z marki moodo a w tym będzie piosenkarka znana z hitów:no one , runaway ,sabotaż czyli Honorata Skarbek Honey.A teraz wam pokażę(i znowu dla dziewczyn:)) Wiecie dziewczyny o co mi chodzi.Chodzi o to co bardzo lubicie chodzi o modę. Oto one:
A to jest dla wszystkich fanek Honoraty Skarbek Honey:
To na tyle.Do jutra:):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger